Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
راهنمای نویسندگان
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
راهنمای تنظیم مقاله
فرم های نشریه
هزینه های بررسی مقاله
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نمایه کلیدواژه ها
همه دوره ها
دوره 21
دوره 20
دوره 19
دوره 18
دوره 17
دوره 16
دوره 15
دوره 14
دوره 13
دوره 12
دوره 11
همه
2
آ
4
ا
5
ب
1
پ
3
ت
ث
1
ج
1
چ
1
ح
1
خ
د
ذ
2
ر
1
ز
ژ
1
س
3
ش
1
ص
ض
ط
ظ
1
ع
غ
1
ف
ق
3
ک
1
گ
ل
5
م
1
ن
1
و
2
ه
ی
آ
آسیبشناسی / مدیران بازرگانی / انتخاب / انتصاب / شرکت دولتی / مدل سهشاخگی
آسیبشناسی شیوههای انتصاب مدیران بازرگانی در شرکتهای دولتی کشور
[دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 1-26]
آمیزه خردهفروشی / صنعت خردهفروشی / فروشگاههای زنجیرهای / مولفههای خردهفروشی
تبیین مدل آمیزه خرده فروشی در حوزه فروشگاههای زنجیره ای کشور با استفاده از رویکرد ترکیبی
[دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 47-72]
ا
اشتغالزایی / تعاونیهای روستایی / اقتصاد / سودآوری
بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونیهای روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد دادهبنیاد
[دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]
اعتماد برند / وفاداری مشتریان / ارزش برند / احترام برند / عشق به برند / شهرت برند
تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی
[دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 127-143]
انتخاب معکوس / بیمه اعتبار / عدم تقارن اطلاعات / مخاطره اخلاقی / مدیریت ریسک
مدیریت عدم تقارن اطلاعات در معاملات اعتباری توسط فروشنده از طریق بیمه ریسک اعتباری و چگونگی مدیریت این ریسک توسط بیمه گر
[دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 73-88]
انتقال فناوری / نظام بانکداری ایران / موانع انتقال فناوری
شناسایی و رتبه بندی موانع انتقال فناوری از منظر بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانکهای مسکن و ملی ایران)
[دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 79-97]
ب
بازآفرینی شغلی / کارکنان بازاریابی / صادرات
شناسایی عوامل موثر بر بازآفرینی شغلی کارکنان بازاریابی در بخش صادرات شرکت زر ماکارون
[دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 89-107]
بازاریابی اجتماعی شرکتی / مسئولیت اجتماعی شرکتی / اصول اخلاقی / نگرش / قصد تغییر رفتار مصرفکننده
تاثیر ویژگیهای بازاریابی اجتماعی شرکتی و رعایت اصول اخلاقی بر قصد تغییر رفتار مصرفکننده با تاکید بر نقش میانجیگری نگرش: ارائه مدل سلسله مراتبی
[دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 91-108]
بازاریابی ویروسی / تحلیل شبکهای فازی / فراترکیب / مدلسازی ساختاری تفسیری جامع / مواد غذایی ارگانیک
شناسایی، مدلسازی، و اولویتبندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی مواد غذایی ارگانیک با رویکرد ترکیبی فراترکیب، TISM و FANP
[دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 107-126]
برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع / کسبوکارهای آنلاین / رویکرد کیفی
شناسایی پیشایندهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی)
[دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 117-148]
برندهای تقلیدی / کارکردهای نگرشی / ارزش خرید / جنسیت / ارزیابی خرید
مطالعه تأثیر کارکردهای نگرشی بر قصد خرید برندهای تقلیدی در ایران؛ تحلیل نقش جنسیت و ارزش خرید
[دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 35-60]
پ
پیشران /تامین مالی / آینده / روش تامین مالی / صنعت نفت
ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده روشهای تامین مالی در صنعت نفت ایران
[دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 81-101]
ت
تجزیهوتحلیل کسبوکار / چابکی / عملکرد اقتصادی شرکتها / کیفیت اطلاعات / معادلات ساختاری
بررسی تاثیر تجزیه و تحلیل کسب و کار بر عملکرد اقتصادی شرکت ها با نقش میانجی کیفیت اطلاعات، قابلیت نوآوری و چابکی (مطالعه موردی: کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزد)
[دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 49-70]
تعرفه کربن / صنایع انرژی بر ایران/ تولید/ تجارت/ مدل GTAP
اثر اعمال تعرفه های کربن بر میزان تولید و تجارت در صنایع انرژی بر ایران با استفاده از مدل تعادل عمومی GTAP-E
[دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 21-36]
توسعه صادرات / صنعت نفت / نظریه داده بنیاد
ارائه مدل توسعه صادرات فرآوردههای نفتی در بازار بین المللی
[دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 101-114]
ج
جهتدهی تفکر شناور / استراتژی اقیانوس نیلگونی / ماندگاری کارکنان / عملکرد کارکنان
جهت دهی تفکر شناور در استراتژی اقیانوس نیلگونی بر ماندگاری کارکنان (مورد مطالعه :گروه صنعتی مینو )
[دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 63-77]
چ
چیدمان بصری فروشگاه آنلاین / رویکرد دلفی فازی / فروشگاه آنلاین
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی(1)
[دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 1-26]
ح
حقوق رقابت/ تنظیمگری/ تسهیل رقابت/ منع انحصار/ صنایع خدمات عمومی
حقوق رقابت و تنظیمگری بازار؛ بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر تسهیل رقابت و منع انحصار در صنایع خدمات عمومی
[دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 45-74]
خ
خصوصیسازی / عوامل موثر بر موفقیت / شرکتهای دولتی / تحلیل تم
طراحی الگوی عوامل موثر بر خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران
[دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 135-152]
ر
رفتار خرید/ قصد خرید/ پوشاک سوزندوزی بلوچ/ ارزش ادراک شده/ عجین شدن مشتری
مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزندوزی بلوچ
[دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 27-46]
روندهای آینده / دیدهبانی / صنعت ایران / آیندهنگاری
دیدهبانی روندهای مؤثر بر صنعت ایران برپایه یک روش آیندهنگاری
[دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 31-48]
ز
زنجیره ارزش جهانی / تجارت محصولات واسطهای / کشورهای اسلامی / ایران
شاخص مشارکت در زنجیرههای ارزش جهانی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی
[دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 1-20]
س
سرمایه اجتماعی داخلی/ تعهد صادراتی/ تجربه صادراتی/ عملکرد بینالمللی/ یادگیری بینالمللی/ همسویی بینالمللی
تاثیر سرمایه اجتماعی داخلی، تعهد و تجربه صادراتی بر عملکرد بینالمللی با تاکید بر میانجیگری یادگیری و همسویی بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای دارویی فعال در صادرات)
[دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 55-72]
ش
شایستگی / الگوی شایستگی / مدیران فروش
ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش
[دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 72-90]
شبکههای اجتماعی / بازاریابی شبکههای اجتماعی / فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی شرکت / یکپارچگی و پاسخگویی
طراحی مدل راهبردی موفقیت فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی با تاکید بر دو خصوصیت یکپارچگی و پاسخگویی
[دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 99-114]
شیوههای مدیریت دانش / نوآوری / کاربرد دانش / شرکت پتروشیمی ماهشهر
بررسی رابطه بین شیوههای مدیریت دانش و نوآوری در سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کاربرد دانش (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ماهشهر)
[دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 49-62]
ص
صنعت سیمان/ چشمانداز سیمان/ قوتها و ضعفها/ فرصتها و تهدیدها
تحلیل راهبردی صنعت سیمان برای تحقق چشمانداز سند راهبردی آن صنعت در افق 1404
[دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 105-134]
ع
عملکرد صادراتی / هوش هیجانی / قابلیت رابطهای / جو ارتباطی
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد
[دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 1-30]
ف
فرایند بازاریابی/ هوش مصنوعی چندگانه/ راهبرد مرور نظاممند
طراحی الگوی فرآیند بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی: کاربست راهبرد مرور نظاممند
[دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 109-126]
ک
کسبوکار تجاری هوشمند/بلاکچین/ مرور نظاممند پیشینه
واکاوی پیشایندها و پیامدهای کسب وکارتجاری هوشمندمبتنی بر بلاک چین با استفاده از رویکرد مرور نظاممند پیشینه
[دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 115-133]
کشورهای همسایه / ترکمنستان / پتانسیل ساده تجاری / مزیت نسبی آشکار شده / شاخص باز بودن تجاری
بررسی کالاهای دارای مزیت صادراتی جمهوری اسلامی ایران در بازار ترکمنستان
[دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 135-155]
کیفیت ادغام کانال همهکاره/ ارزش درکشده کانال همهکاره/ وفاداری مشتری/ رضایت مشتری/ مشارکت مشتری
نقش کانالهای همهکاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان
[دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 75-98]
گ
گردشگری / ماندگاری گردشگری / فناوری اطلاعات و ارتباطات / اینترنت اشیا / کرمانشاه
ارائه الگوی راهکارهای ماندگاری گردشگری با رویکرد کاربردهای فناورانه اینترنت اشیا در شهر کرمانشاه
[دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 37-54]
م
متنوعسازی صادرات / ضریب جینی / توزیع درآمد / کشورهای درحالتوسعه / دادههای تابلویی
بررسی تاثیر تنوع صادراتی بر توزیع درآمد: شواهدی از کشورهای درحالتوسعه منتخب
[دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 1-18]
متنوعسازی صادرات / نابرابری درآمد / ایران
متنوعسازی صادرات و نابرابری درآمد در ایران
[دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 89-104]
مزایای درک شده / شکلگیری نگرش / تمایل به خرید آنلاین
تاثیر مزایای درک شده مشتریان دیجی کالا از قیمت، راحتی و محصول بر نگرش و قصد خرید آنلاین
[دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 99-118]
مسئولیت اجتماعی / بازاریابی سبز / وابستگی به برند / محصولات ارگانیک
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرفکنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد دادهبنیاد
[دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
موافقتنامه تجارت ترجیحی / کالاهای درخواستی ایران / هند
کالاهای مناسب جهت دریافت تعرفه ترجیحی از هند (فهرست پیشنهادی کالاهای درخواستی ایران در موافقتنامه تجارت ترجیحی با هند)
[دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 19-34]
ن
نظام مسائل / چالشها / بخش صنعت / معدن و تجارت / درخت مساله
نظام مسائل و چالش های بخش صنعت، معدن و تجارت در آستانه برنامه هفتم توسعه
[دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 33-48]
و
ویژگیهای افراد تاثیرگذار / رسانه اجتماعی / قصد خرید / صنعت پوشاک
ویژگیهای افراد تاثیرگذار در رسانه اجتماعی و قصد خرید: تبیین نقش اعتماد و رضایت از تصویر (مورد مطالعه: صنعت پوشاک بانوان)
[دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 27-44]
ه
همگرایی اقتصادی منطقهای / همگونی اقتصادی / شدت تجاری / اتحادیه اقتصادی اوراسیا / ایران
همگرایی اقتصادی- تجاری منطقه ای میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا
[دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 1-32]
هوش تجاری / سازمان چابک / بانک ملی ایران
تأثیر هوش تجاری و مؤلفههای آن بر ایجاد و توسعه یک سازمان چابک
[دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 119-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد